Yeniçağa Orman İşletme Şefliği öncülüğünde gerçekleştirilen etkinliğe, ilçe protokolü, orman teşkilatı personeli, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Katılımcılar, temsili olarak diktikleri fidanlara can suyu vererek doğaya katkıda bulundu.
Etkinlikte konuşan yetkililer, Milli Ağaçlandırma Günü’nün gelecek nesillere daha yeşil bir Türkiye bırakmak açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.
Yeniçağa’da her yıl olduğu gibi bu yıl da doğa ve çevre bilincini artırmak amacıyla düzenlenen etkinlik, renkli görüntülere sahne oldu.